התחברות
הרשמה
הגיוני שאני אצא עם מישהי בשם שירה אם הייתה לי מישהי בשם שירה והיינו ביחד שנה וחצי?
14 באוקטובר 2022, 17:37
מערכת יחסים
2 תשובות
כן אז מה? יש עוד מלא שירות בעולם. לפסול בגלל שם זה דבילי.
-
-Whatever-
לפסול מישהו בגלל שם זה הדבר הכי מטומטם שיש
H
Happy Soviet Man
באותו הנושא:
הגיוני שאני בת 14 ועוד לא הייתה לי זוגיות?
זה הגיוני שאני אלימה כי אמא שלי הייתה אלימה כלפי פעם?
הייתה פה מישהי שנחסמה לצמיתות ופתאום מ17 אמינות יש לה 26 איך זה הגיוני?!?!!
זה הגיוני שאני בת 14 ועוד לא הייתה לי נשיקה ראשונה?
זה הגיוני שאני בן 16 ולא התנשקתי / לא הייתה לי חברה ?
האם זה הגיוני שאימא שלי הייתה אומרת לי שאני לא הבת שהיא רצתה..?
הגיוני שאני בכיתה יב ולא הייתה לי חברה עדיין ואפילו לא התנשקתי?מה חטאתי
תגידו, זה הגיוני שאני בן 15, ולא הייתה לי חברה אחת עד עכשיו?
זה הגיוני שאני סטרייטית והנשיקה הראשונה שלי הייתה עם בת
הגיוני שאני בן 25 ובחיים לא התנשקתי ובחיים לא הייתה לי חברה?
הגיוני שבכיתי על מישהי שהתאהבתי בה למרות שלא היה סיכוי שהיא הייתה יוצאת איתי ?