11 תשובות
לא , כל עוד זה בטווח הבריא זה לא רע
לא קשור
יש הבדל בין דימוי עצמי לבין שיפור הדימוי עצמי
תלוי מה הסיבה שאת רוצה להוריד במשקל
לאו דווקא
את כנראה רוצה להרגיש יותר טוב עם עצמך עם משקל אחר
אם את מרגישה שאת אוהבת את עצמך את אוהבת את עצמך לא קשור לזה שאת רוצה להוריד משקל
לא
זה לא אומר שאת לא אוהבת את עצמך את פשוט רוצה להוריד במשקל
שואל השאלה:
אני אוהבת את עצמי כי אני מסתכלת יותר על האופי שלי ולדעתי זה מה שחשוב בסוף וכן גם אוהבת גם את הנראות החיצונית לא מאה אחוז אבל חיה עם זה בשלום..אני מורידה במשקל בעיקר בשביל בריאות ונוחות אבל כן גם כי זה יותר יחמיא לי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כאילו שינוי חיצוני זה לא אומר שיש חוסר ביטחון או משהו?
אנונימית
סבבה לגמרי
נשמע שהדימוי שלך לא נמוך בכלל, להפך

וזה לא תמיד מעיד על חוסר בטחון. במקרה שלך זה לא
תלוי איך את מסתכלת על זה
בתור שיפור ביטחון ודימוי עצמי או כמשהו אחר