8 תשובות
כן זה מהזה מעצבןן
וואי כן
מצד אחד יש מלא בגדים יפים אבל מצד שני אין כוח
מצד אחד יש מלא בגדים יפים אבל מצד שני אין כוח
כן אבל זה כיף
שואל השאלה:
^זה סבל
^זה סבל
ממש
כן אני חוזרת הביתה גמורה
כןן במיוחד עם ההורים
שואל השאלה:
העקבים שלי כואבים אני לא אשרוד את זה תצילו אותי.
העקבים שלי כואבים אני לא אשרוד את זה תצילו אותי.
באותו הנושא: