8 תשובות
כן זה מהזה מעצבןן
וואי כן
מצד אחד יש מלא בגדים יפים אבל מצד שני אין כוח
כן אבל זה כיף
שואל השאלה:
^זה סבל
כן אני חוזרת הביתה גמורה
כןן במיוחד עם ההורים
שואל השאלה:
העקבים שלי כואבים אני לא אשרוד את זה תצילו אותי.