22 תשובות
לא
הייתי מתחלף ליום
לא.
לא
ממש לא
^^ מסכימה
אנונימית
כן, אני טרנס
לא
לא, אבל היה מצחיק רק לנסות.
לתמיד לא אבל לתקופה מסויימת כן בא לי לנסות
כן, זה קל יותר להיות בן.
לאאא ממש לא
אנונימית
הייתי עושה תקופת ניסיון
לא
אני לא בטוחה, האמת אולי אבל הייתי שמחה לנסות בלי לקבוע
לא אבל הייתי מנסה אני חושבת אבל רק ליום
כן , כי לא הייתי יודעת שהייתי בת ולא הייתי צריכה לסבול ממחזור ודברים כאלו
כן
לא
אבל ממש הייתי רוצה לנסות
אבל ממש הייתי רוצה לנסות
לא אני בת ואני גאה בזה
באותו הנושא: