2 תשובות
כן זה ממש אחלה.
זה אומר שבקצב הזה יהיה לך לפחות עוד 5 שנים עם האייפון שזה ממש אחלה.
מקווה שעזרתי :)
כן זה בסדר
הוא יחזיק לך לעוד 3 שנים לפחות