15 תשובות
שואל השאלה:
וסתם למי שעונה כאות תודה זה בשבילכם כדי להתרענן ולצחוק על הבוקר:
וסתם למי שעונה כאות תודה זה בשבילכם כדי להתרענן ולצחוק על הבוקר:
יש מצב גדול, עכשיו שיש תכנונים למלא זמרים גדולים שיגיעו לישראל, יש מצב שגם בלאקפינק
הלוואי!!! אם כן אני הראשונה שקונה כרטיסים לי ולבעלי לשורה הראשונה!!! אני כל כך אוהבת אותן! 3>
מחכה לרגע הזה.. באמת.
מחכה לרגע הזה.. באמת.
אני לא חושבת שהן יגיעו לישראל..
אני ממש מקווה ואם כן אני קונה כרטיס מצידי מהכסף שלי כי נראלי שאמא שלי פחות תהיה בעיניין של לקנות לי כרטיס להופעה שלהן (אני דתיה )
קים ג'יסו>>>>❤❤❤
אני ממש מקווה ואם כן אני קונה כרטיס מצידי מהכסף שלי כי נראלי שאמא שלי פחות תהיה בעיניין של לקנות לי כרטיס להופעה שלהן (אני דתיה )
קים ג'יסו>>>>❤❤❤
לא... הן לא יגיעו לארץ, יש המון זמרים שמגיעים לארץ אבל הם זמרי פופ וכאלה ובארץ עדיין אין מודעות כזאת גדולה והערצה לקייפופ אז הן לא יגיעו..
וגם הרבה מאוד זמרים רוצים להופיע בארץ אבל מאיימים עליהם שיהרסו להם את הקריירה וכו' אז הרבה מאוד זמרים מוותרים על להופיע כאן
^כן זה מביא המון שנאה לצערי :(
לצער כולנו...
יש ככ הרבה זמרים שאני רוצה להיות בהופעות שלהם ואני אצטרך לטוס להופעות שלהם כי הם לא יגיעו לארץ
יש ככ הרבה זמרים שאני רוצה להיות בהופעות שלהם ואני אצטרך לטוס להופעות שלהם כי הם לא יגיעו לארץ
שואל השאלה:
יש בזה משהו ^^^
יש בזה משהו ^^^
שואל השאלה:
שיר בשביל עידוד
שיר בשביל עידוד
^^^ גם אני..
הבעיה היא שאני בת 14 בסהכ אז לטןס זה יהיה אולי בגיל 18-20
הבעיה היא שאני בת 14 בסהכ אז לטןס זה יהיה אולי בגיל 18-20
תראו
הן מופיעות בערב הסעודית ובדואבי
בדרך כלל מי שמופיע בשתיהם בטור גם בא לפה והן לא
אבל חכו ותראו
הן מופיעות בערב הסעודית ובדואבי
בדרך כלל מי שמופיע בשתיהם בטור גם בא לפה והן לא
אבל חכו ותראו
יכול להיות (:
אני בוכה כרגע בגלל שרציתי ללכת להוםעה שלהן ולא יכלתי
שואל השאלה:
גם אניי
גם אניי