16 תשובות
באג
לא
תלכי לתקן את זה
אולי יש משהו שמחובר לזה בבלוטוס או משו?
שואל השאלה:
מחובר השעון הדיגיטלי עם כבל יו אס בי וזהו
אולי את לוחצת על זה
רוחות רפאים
בטח איזה באג חח
שואל השאלה:
אני בכלל הייתי במיטה ישנתי כי היה לי לילה לבן
פשוט אם את רואה שזה ממשיך כל הזמן תלכי לתקן את זה
שואל השאלה:
נראה לי שנגמר לי האחריות לא זוכרת מתי קניתי
שואל השאלה:
זה כל הזמן האמת גם נפתח לבד
שדים ורוחות
אנונימי
זה לא הגיוני
אולי מישהו מהבית נכנס ליוטיוב? או שזה קרה לבד לבד?
זה לא נשמע כמו באג אלא יותר כמו פריצה
לחצת על קישורים לא טובים? הורדת משהו לא טוב?
שואל השאלה:
לא זוכרת האמת אבל מה עושים במצב של פריצה ?
תורידי למחשב אנטי וירוס ותוודאי שאין בו דברים מוזרים ושימי לב על מה את לוחצת ונכנסת לאתרים מאובטחים