9 תשובות
הוא כאילו עומד למות?
למה את חושבת שאת לא נותנת לו חום ואהבה?
שואל השאלה:
הוא כל היום בבית לבד ושאני חוזרת מהבית ספר אני עושה לו סיבוב 10 דקות אאני חוזרת ואני בטלפון
הוא כל היום בבית לבד ושאני חוזרת מהבית ספר אני עושה לו סיבוב 10 דקות אאני חוזרת ואני בטלפון
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ לא
^^^ לא
אנונימית
שואל השאלה:
אני מרחמת על הנפש שלו
אני מרחמת על הנפש שלו
אנונימית
אז תתחילי לקחת את עצמך בידיים ותראי לו יחס הכי טוב שאפשר זה לא קשה וזה גם יעזור לך להתנתק מהטלפון רק אל תמסרי אותו כי זה יעשה רע לך כל כך שזה יהיה יותר קשה מהמוות שלו
שואל השאלה:
אני מתייחסת אליו הכי יפה שיש אבל קשה לי ששאר המשפחה לא אותו הדבר גם
אני מתייחסת אליו הכי יפה שיש אבל קשה לי ששאר המשפחה לא אותו הדבר גם
אנונימית
תשכנעי גם אותם אבל קודם את צריכה את להראות לו יחס כי מישהו אחד יתן לכלב יחס הוא יהיה מבסוט עד הגג
אם אכפת לך ממנו אל תמסרי בו, תשקיעי בו יותר זמן במקום להיות בטלפון. איך אפשר למסור את הילד שלך אחרי 9 שנים? אל תעשי לו את זה אם אכפת לך ממנו. וזה לא "יש מצב שזה יעשה לו חרדת נטישה". זה יעשה לו, לא אין מצב, זה יעשה לו. אל תוותרי עליו.
באותו הנושא: