12 תשובות
את עושה תואר ברפואה
אבל תלוי, מה את רוצה ללמוד ברפואה?
אבל תלוי, מה את רוצה ללמוד ברפואה?
שואל השאלה:
לא יודעת מה יש
לא יודעת מה יש
אנונימית
שואל השאלה:
?
?
אנונימית
חמשת התחומים העיקריים ברפואה הם רפואה פנימית, כירורגיה, גינקולוגיה (רפואת נשים, מיילדות ופריון) פדיאטריה (רפואת ילדים) ופסיכיאטריה (רפואת הנפש)
שואל השאלה:
ואם אני אהיה רופאה פנימית כמה בערך מקבלים על זה ?
ואם אני אהיה רופאה פנימית כמה בערך מקבלים על זה ?
אנונימית
זה משתנה מתואר לתואר. 3-4 שנים הרוב.
רפואה זה בערך 7 שנים, לדעתי לא כולל התמחות.
את עושה תואר ברפואה. אחריה התמחות בתחום ספציפי כמו רפואת ילדים, פסיכיאטריה, כירורגיה
רפואה זה בערך 7 שנים, לדעתי לא כולל התמחות.
את עושה תואר ברפואה. אחריה התמחות בתחום ספציפי כמו רפואת ילדים, פסיכיאטריה, כירורגיה
שואל השאלה:
ואני לא צריכה לימוד רפואה ?
ואני לא צריכה לימוד רפואה ?
אנונימית
בוודאי שאת צריכה. 7 שנים.
^^^^
תקשיבי יש על זה הרבה מידע, ממליצה לך לקרוא על זה קצת בגוגל אם רפואה מעניינת אותך כ"כ.
תקשיבי יש על זה הרבה מידע, ממליצה לך לקרוא על זה קצת בגוגל אם רפואה מעניינת אותך כ"כ.
שואל השאלה:
קראתי אהל אני לא מבינה כלום
קראתי אהל אני לא מבינה כלום
אנונימית
שואל השאלה:
מה זאת אומרת אני צריכה לעשות תואר רפואה 7 שנים ואז ללמוד רפואה עוד שבע שנים ?
מה זאת אומרת אני צריכה לעשות תואר רפואה 7 שנים ואז ללמוד רפואה עוד שבע שנים ?
אנונימית
לא. את לומדת רפואה 7 שנים (זה התואר) ואחר כך יש לך התמחות פיזית, את עושה סטאז' מה שנקרא. זה אחרי הלימודים את צריכה לעבוד בבית חולים וללמוד מרופאים אחרים את הפרקטיקה בשטח, מה עושים ולתרגל על מטופלים אמיתיים. זה בדרך כלל עוד כמה שנים.