16 תשובות
באמת מסכן זה מזעזע לגמרי הוא עשה את התפקיד שלו בצורה מאוד מאוד טובה
הוא לא השחקן היחיד שזה קרה לו
כן זה נורא, אבל אלה חיי המשחק
לא הוא היה יכןל לסרב
וגם הוא קיבל כסף ופרסום
למה הוא היה צריך פסיכולוג? זה לא שהם עשו שם משהו שמצריך את זה..
אבל יש בזה גם דברים חיוביים - תראה הוא שחקן ממש ממש טוב, הוא ממש נכנס לתפקיד שהוא הצליח לתעתע הרבה אנשים.
אחרי הכל מדובר בבן אדם רגיל כמו כולם, הוא סך הכל שחקן. אם הוא הצליח לגרום לאנשים לשנוא אותו או לא לאהוב אותו זה רק מראה כמה שחקן טוב הוא.

הוא בחר בתפקיד הזה, הוא הלך לראיונות ולאודישנים לתפקיד הזה, הוא ידע מראש למה הוא צפוי, זו הייתה בחירה שלו. שחקנים צריכים לקחת דברים כאלה בחשבון
אני חולה עליו וזה באמת נורא
כן אבל תחשוב כמה כסף ופרסום הוא קיבל
אני בטוחה שברגע שאמרו לו שהוא התקבל לתפקיד הוא לקח אותו ישר כי זה ממש שווה
אנונימית
אל תיקח משהו שאתה לא יודע שאתה יכול להתמודד איתו.
מלבד הוא באמת קיבל מספיק כסף בשביל 800 פסיכולוגים שיטפלו בו.
ואני לא אהיה מופתעת אם הוא סיפר את זה רק בשביל יחץ והעלת רייטינג וסקרון הקהל לראות תסדרה.
שואל השאלה:
tapuz83
כדי לשחק תפקיד כזה קיצוני (ועוד כשמדובר במקרים שבאמת קרו) אז כמו שחקנים רבים אחרים שעשו זאת בעבר, הוא היה צריך לדחוק את עצמו למקום מאוד חשוך בחיים שלו (ובגלל זה גם הוא שיחק כזה טוב) ובעקבות זאת הוא נכנס לדיכאון די קשה לאחר התפקיד
שואל השאלה:
כאילו כן ברור שהוא קיבל על זה כסף אני מסכים איתכם והוא הסכים להכול אבל עדיין כואב על הבחור
אני מבינה את מה שאתה אומר אבל אני עדיין באמת לא מבינה מה הם כבר עשו שם? זה משחק רגיל יש סדרות כאלה גם בלי קשר למה שקרה במציאות
מסכימה
עם כל הקושי והכאב והרבה הבנה.. זו המטרה וזאת העבודה של שחקן. לשחק דמויות שלפעמים הן מורכבות וקשות. שהן לא הוא . הוא החליט לעשות את התפקיד , לא הכריחו אותו ולא כפו עליו..אין פה מה לרחם עליו . אני גם לא חושבת שהוא מרחם על עצמו אולי הוא עבר תהליך עם עצמו. יש להעריך אותו על האומץ לשחק דמות כל כך קשה, אכזרית ומסובכת. יש לו הרבה אומץ כי זה באמת לא דבר פשוט . רק על זה הוא צריך לקבל פרס. ושוב שחקנים עושה הרבה עבודה חקר על דמויות שהם משחקים..הם עובדים קשה. הוא לא הראשון שמשחק רוצח סדרתי . זה חלק מהמקצוע לצערי..
לא רק אתה
נורא
אני מבינה מה אתה אומר - אוון פיטרס גם סיפר שביקשו ממנו במהלך תקופת הצילומים "להיכנס למקומות אפלוליים" כדי לכאורה להיכנס לראש של גפרי ולנסות לחשוב כמוהו כדי לגלם יותר טוב את הדמות
"נאלצתי במהלך עבודתי לצלול ל"מקומות אפלים" כדי להצליח להיכנס לראשו של הרוצח הסדרתי." (ציטוט של פיטרס)