התחברות
הרשמה
חברים תודה על הדאגה עכשיו דוד שלי בא להסיע אותי למיון בבית חולים נהריה . לרשום למנהל שלי שלא אבוא מחר לעבודה?
13 באוקטובר 2022, 19:46
בית חולים
קופת חולים
עבודה
הורים
3 תשובות
מומלץ
D
Disney888lover
אכן כן
ל
ליקריץ_
כן, תרשמי.
תרגישי טוב יקירה, בע"ה יהיה טוב ורפואה שלימה❤
L
Leonardo Da Vinciii
באותו הנושא:
איך לשכנע הורים להסיע אותך לחברה מאוחר בלילה/ערב
אחרי שנתיים מיום קבלת הרישיון אני יכול להסיע אוטו שלם נכון? זאת אומרת אני 17 עכשיו ויש לי ידני אז ב19 אסיע אוטו מלא
יש מחר יומהולדת לחברה ואמא שלי יכולה להסיע רק אותי וגם להחזיר רק אותי
תירוץ ללמה אני לא יכולה להסיע חברות עכשיו הבייתה?
זה נראה לכם יפה שאני קובעת כל פעם ליסוע לעבודה ביחד עם חברה שלי ועכשיו אבא שלה הציע להסיע אותה באופנוע והיא נוסעת איתו
אם ההורים שלי בבית חולים עכשיו ואני צריכה לעבוד מחר (שבת) ואני צריכה לנסוע למקום הזה, פדיחה לבקש מהשכנים להסיע אותי?
תגידו מותר לי עכשיו במצב של ההגבלות של הקורונה להסיע את חברהשלי?
אני רוצה להיפגש עם חברה אבל לאמא אף פעם אין זמן להסיע
הקראש שלי הסיע אותי עכשיו באופנים למקום הלוך וחזור
אם אני נהגת צעירה וחדשה אני יכולה להסיע עוד שני אנשים, אבל אם אני עם מלווה אני יכולה להסיע עוד אנשים?
לנהג חדש אסור להסיע יותר מ-2 אנשים באוטו נכון? אז בתקופת המלווה כשיושב לידו מלווה הוא כן יכול להסיע יותר מ-2 אנשים?