9 תשובות
אני חושבת שכן
כן, תשמחי אותה
כן תכבדי אותה
תלכי, אם תראי שלא כייף לך או שאת מרגישה לבד תחזרי.
אבל תלכי לקצת לפחות, בהצלחה אהובה :)
כן
כנראה תמצאי שם עם מי לדבר
כן, תלכי ותכבדי אותה, בטוחה שתכירי חברים חדשים
הלכתי למסיבת יומולדת של חברה והכרתי שם מישהי שהפכה לאחת מהחברות הכי טובות שלי
\
בטח תכירי שם אנשים תהני לך
שואל השאלה:
היה סבבה לא וואו אבל לא רע
אנונימית
איך היה בסוף?