9 תשובות
אני חושבת שכן
כן, תשמחי אותה
כן תכבדי אותה
תלכי, אם תראי שלא כייף לך או שאת מרגישה לבד תחזרי.
אבל תלכי לקצת לפחות, בהצלחה אהובה :)
אבל תלכי לקצת לפחות, בהצלחה אהובה :)
כן
כנראה תמצאי שם עם מי לדבר
כנראה תמצאי שם עם מי לדבר
כן, תלכי ותכבדי אותה, בטוחה שתכירי חברים חדשים
הלכתי למסיבת יומולדת של חברה והכרתי שם מישהי שהפכה לאחת מהחברות הכי טובות שלי
\
הלכתי למסיבת יומולדת של חברה והכרתי שם מישהי שהפכה לאחת מהחברות הכי טובות שלי
\
בטח תכירי שם אנשים תהני לך
שואל השאלה:
היה סבבה לא וואו אבל לא רע
היה סבבה לא וואו אבל לא רע
אנונימית
איך היה בסוף?
באותו הנושא: