7 תשובות
אם בא לך, אתה לא צריך סיבה
תעשה מה שאתה רוצה ומרגיש שטוב לך
ועדיף להיות לבד מאשר עם אנשים שלא בא לך להיות איתם
אם אין סיבה אז למה שתנתק..?
חוץ מזה זה פחד מובן אבל זה עדיף אם הם לא משהו
תקח הפסקה אתה לא יכול לקבוע ביום
כנלכנלכנל הצילו
לא מנתקים סתם קשר עם בן אדם
עשי את זה בהדרגה. בנתיים תנסי להתחבר לחברות חדשות במקביל לכך שאת בקשר איתן עדיין. וכשמצאת לך לפחות חברה אחכ תנתקי איתן קשר
שואל השאלה:
אין סיבה כלומר אין ריב שיכול לקבוע את זה פשוט יש לי הרגשה מהם של גלגל שלישי ושהם מנצלות אותי ושאני לא מוצא עניין בהם יותר כבר לא כיף להיסתובב איתם ושזה לא כמו פעם
אנונימי