5 תשובות
זה ממש אחלה דווקא
אני לא חושבת שצריך יותר מקסימום אם בי"א תשאל עוד תוכלי להוסיף
זה מהמם כמו שזה
זה טוב
היי...
תודה על התקופה שעבדתי אצלכם אך בעקבות קושי שאני חווה בתקופה האחרונה החלטתי שזה פחות מתאים לי. אשמח להגיע היום להחזיר את הציוד שלי ולהגיש את המכתב ההתפטרות.