8 תשובות
כי זה בעיה נפשית, את לא מבינה את זה כי את לא חולת נפש חחח
כי המוח שלו עובד אחרת
הוא לא רצה שהם יסבלו אבל הסקרנות/הסיפוק גברו על המצפון שלו.
הוא לא רצה שהם יסבלו אבל הסקרנות/הסיפוק גברו על המצפון שלו.
אנונימית
אולי הוא אןהב את הרגשת המצפון הזאת
לכי תדעי
פסיכופתים
לכי תדעי
פסיכופתים
פסיכופט
בגלל זה לא כולם רוצחים סדרתיים נשמות
בגלל זה לא כולם רוצחים סדרתיים נשמות
צודקת באמת קשה להבין, נכון שג'פרי דאמר היה חולה אבל יש מלא רוצחים סדרתיים שהם פשוט עושים את זה גם כשהם "שפויים" (נגיד אד קמפר חלה בסכיזופרניה אבל עדיין הרג כמה בכוונה בלי קשר למה שיש לו, והוא נחשב כשפוי במשפט)
אין לי מושגג איך יש בני אדם כאלה.
יכול להיות כי לרוב הרוצחים הסדרתיים יש עבר קשה וטראומות ילדות
אין לי מושגג איך יש בני אדם כאלה.
יכול להיות כי לרוב הרוצחים הסדרתיים יש עבר קשה וטראומות ילדות
שואל השאלה:
אוקי שאני לא חולת נפש אבל בכל זאת רוב הרוצחים חסרי כל חשיבה על האחר ויכולת לראות בעיה במעשים שלהם,
אני לא מבינה איך אפשר לחיות בידיעה שאתה רוצח אנשים אונס את גופותיהם ואוכל אותם אבל גם כואב לך על המעשים שלך ויש לך מצפון ורגשות אשם.
זה באמת מעניין אותי איך אםשר לעשות כאלו דברים בלי להיות נטול כל רגש
אוקי שאני לא חולת נפש אבל בכל זאת רוב הרוצחים חסרי כל חשיבה על האחר ויכולת לראות בעיה במעשים שלהם,
אני לא מבינה איך אפשר לחיות בידיעה שאתה רוצח אנשים אונס את גופותיהם ואוכל אותם אבל גם כואב לך על המעשים שלך ויש לך מצפון ורגשות אשם.
זה באמת מעניין אותי איך אםשר לעשות כאלו דברים בלי להיות נטול כל רגש
אנונימית
אם זה באמת מעניין אותך את יכולה לקרוא קצת על קרימינולוגיה, לקנות ספרים בנושא (יש "במוחם של רוצחים סדרתיים" של אבי זלבה) או לשמוע סיפורים ולנסות להבין בעצמך ("פודקאסט רצח" בספוטיפיי/ true crime בנטפליקס ומיינג האנטר)
הייתה לו סוג של חרדת נטישה כי כולם עזבו אותו אז זה פגע לו בנפש וזה לא מוצדק מה שהוא עשה אבל הוא לא היה בריא בנפש
באותו הנושא: