3 תשובות
קצת קשה לי לענות על זה וכמובן זו דעה אישית שלי ואיך שהריח 'יושב' עליי כיום.
אז בזמנו לפני 6 שנים בערך כשאהבתי את הריח אז זה הזכיר לי פירות הדר - מרענן קליל אבל בוגר. (בוגר, לא מבוגר)
היום הוא כבד לי באף. קצת מבוגר לטעמי.
אני מניחה שהטעם שלי השתנה כי פעם הייתי קונה אותו והייתי מתה עליו. (איזה שנתיים רצוף)
אם את אוהבת את הבושם אל תהססי תקני אותו.
אבל בכללי הייתי ממליצה לך ללכת יום אחד לסופר פארם ולשים את הבושם על הגוף שלך ולראות איך הוא מחזיק מעמד עלייך.
לא קונים בושם דקה אחרי שמריחים אותו. את צריכה להיות איתו יום שלם עלייך לראות איך הוא 'יושב' עלייך. הגוף שלנו מזיע, מתחמצן, מפריש ריחות והריח של הבושם משתנה בהתאם. הבושם גם מתנדף מאיתנו מהסיבות שאמרתי ^ יכול להיות שאחרי כמה דק' כבר לא תריחי את הבושם.
אם תאהבי את הבושם גם אחרי כמה שעות טובות או אפילו יום שלם תחזרי ותקני אותו.
תעדכני אותי (:
אז בזמנו לפני 6 שנים בערך כשאהבתי את הריח אז זה הזכיר לי פירות הדר - מרענן קליל אבל בוגר. (בוגר, לא מבוגר)
היום הוא כבד לי באף. קצת מבוגר לטעמי.
אני מניחה שהטעם שלי השתנה כי פעם הייתי קונה אותו והייתי מתה עליו. (איזה שנתיים רצוף)
אם את אוהבת את הבושם אל תהססי תקני אותו.
אבל בכללי הייתי ממליצה לך ללכת יום אחד לסופר פארם ולשים את הבושם על הגוף שלך ולראות איך הוא מחזיק מעמד עלייך.
לא קונים בושם דקה אחרי שמריחים אותו. את צריכה להיות איתו יום שלם עלייך לראות איך הוא 'יושב' עלייך. הגוף שלנו מזיע, מתחמצן, מפריש ריחות והריח של הבושם משתנה בהתאם. הבושם גם מתנדף מאיתנו מהסיבות שאמרתי ^ יכול להיות שאחרי כמה דק' כבר לא תריחי את הבושם.
אם תאהבי את הבושם גם אחרי כמה שעות טובות או אפילו יום שלם תחזרי ותקני אותו.
תעדכני אותי (:
שואל השאלה:
ואיך את מתארת הריח שלו ?
פירותי ? אלכוהולי ?
קליל ליום ליום?
ואיך את מתארת הריח שלו ?
פירותי ? אלכוהולי ?
קליל ליום ליום?
אנונימית
פעם הייתי משתמשת בו ממש אהבתי אותו ריח מהמם.
היום הוא כבר לא זורם לי והאמת שכבר לא יושב עליי טוב. היום אני כבר לא אוהבת אותו עליי.
היום הוא כבר לא זורם לי והאמת שכבר לא יושב עליי טוב. היום אני כבר לא אוהבת אותו עליי.
באותו הנושא: