10 תשובות
אוי
באיזה קטע
באיזה קטע
שואל השאלה:
אין לי מןשג היא לא סבלה אותי בשנתיים שיצאנו
אין לי מןשג היא לא סבלה אותי בשנתיים שיצאנו
אנונימית
זה פסיכולוגי
מה כישוף מה את בהארי פוטר
מה כישוף מה את בהארי פוטר
עין הרע. זה לגמרי יכול להיות.
אגב, יש אפשרות לדעת באמת אם זאת היא שעשתה את העין הרע.
חברה שלי הלכה לרבנית כלשהי ויש דרך לדעת. תבררי אם זה מעניין אותך
אגב, יש אפשרות לדעת באמת אם זאת היא שעשתה את העין הרע.
חברה שלי הלכה לרבנית כלשהי ויש דרך לדעת. תבררי אם זה מעניין אותך
אני לא יכול באיזה שטויות אנשים מאמינים מה כישוף באמת
תאמת שיש דרך אבל זה רק אם עברת את גיל 24 וגם זה ממש מסוכן להתעסק בזה. תלכי לרב
מה נראלך חסום לך בזוגיות ?
שואל השאלה:
הכל
הכל
אנונימית
בואי לפרטי פליז
באמת שאין לך צורך להילחץ.
את כנראה נמצאת בשנה שלא נועדה אנרגטית לזוגיות,
קל לבדוק את זה על ידי מחשבון נומרולוגי עם תאריך לידה.
רוב האנשים שחושבים שעשו עליהם כישוף
בסוף מתגלה שהם בשנה עם ספרה חד זוגית והכל היה פסיכולוגי
כשבעצם זה קשור, כרגיל, לגורל.
אם את רוצה אני יכולה לבדוק לך.
זאת האופציה הכי הגיונית שעולה לי כרגע. כי לפי ההיגיון,
אם שנה שעברה היית בזוגיות, משמע היית בשנה זוגית,
ואחרי מספר זוגי, תמיד מגיע מספר אי זוגי.
ככה זה הסדר המתמטי. (12345...והלאה)
את כנראה נמצאת בשנה שלא נועדה אנרגטית לזוגיות,
קל לבדוק את זה על ידי מחשבון נומרולוגי עם תאריך לידה.
רוב האנשים שחושבים שעשו עליהם כישוף
בסוף מתגלה שהם בשנה עם ספרה חד זוגית והכל היה פסיכולוגי
כשבעצם זה קשור, כרגיל, לגורל.
אם את רוצה אני יכולה לבדוק לך.
זאת האופציה הכי הגיונית שעולה לי כרגע. כי לפי ההיגיון,
אם שנה שעברה היית בזוגיות, משמע היית בשנה זוגית,
ואחרי מספר זוגי, תמיד מגיע מספר אי זוגי.
ככה זה הסדר המתמטי. (12345...והלאה)