6 תשובות
תתפחי את עצמך ותעופי על עצמך עליי זה עבד. עכשיו אני מנסה להוריד מעצמי לא מצליחה חוח
לראות כל פעם דבר אחד שאת באמת אוהבת בעצמך ולהתמקד בו כל פעם שמשהו מוריד לך מעצמל
את פשוט לא הטעם של עצמך אני בטוח שאת מדהימה אבל
את צריכה לחוות שינוי
לחשוב על הדברים הטובים והיפים שיש בך.
כי יש דברים טובים בכולם.
וזה פשוט ישתנה עם הזמן מה שאת מרגישה.
כי יש דברים טובים בכולם.
וזה פשוט ישתנה עם הזמן מה שאת מרגישה.
אני יודעת שזה הדבר הכי מטומטם שאפשר להגיד. אבל תחשבי שתמיד יש אחרים פחות יפים
אנונימית