7 תשובות
את לא רוצה לפגוע בה??? רעיל
לנתק קשר דחוף
לנתק קשר דחוף
שואל השאלה:
כתבתי היא החברה הכי טובה ויחידה שיש לי אני אשאר לבד
כתבתי היא החברה הכי טובה ויחידה שיש לי אני אשאר לבד
אנונימית
עדיף להשאר לבד סיס
עם חברןת כאלה מי צריך אוייבים
תספרי לא בכעס שזה קצת פוגע בך לא חייב לגרום לזה שהיא לא תהיה חברה שלך, ואם כן אז היא לא הייתה חברה אמיתית את צריכה להיות מסוגלת לדבר איתה באמת אם היא חברה שלך ...
כן כי למה היא עושה לך את זה אבל יכול להיות שזה יהרוס לכם את החברות
את יכולה להיות חברה שלי :)
באותו הנושא: