4 תשובות
כן אני משתמש טוויטר
דשא לא נגעתי מימי
דשא לא נגעתי מימי
שואל השאלה:
אם ראית שובר שורות זה כבר טוב רוצה לעקוב אחרי?? נואשת לעוקבים
אם ראית שובר שורות זה כבר טוב רוצה לעקוב אחרי?? נואשת לעוקבים
אנונימית
לא כזה תופס בארץ אם לא הייתה לך פלטורמה גדולה לפני זה בשביל לפרסם את העמוד
צריך להגיב על דברים באופן קבוע, לעקוב אחריי עמודים טובים ולעשות ריטוויט
צריך להגיב על דברים באופן קבוע, לעקוב אחריי עמודים טובים ולעשות ריטוויט
זה מראה לך דברים שדומים לדברים אחרים שאהבת ודברים שחברים שלך אהבו או פירסמו
באותו הנושא: