6 תשובות
וואלה גם אני לא מבינה אנשים כאלה
כי אין להם חשק להמשיך זה לא כזה עמוק
תמיד יש אחד יותר מעניין
לפעמים זה נמאס
אולי הם לא יכולים לענות
אין להם חשק
אין להם חשק
אולי הם לא יכולים לענות
או שהם סתם עפים על עצמם שככה הם מסיימים שיחה
או שהם סתם עפים על עצמם שככה הם מסיימים שיחה
באותו הנושא: