7 תשובות
לא כל עוד את מורידה אותו טוב בערב ולא ישנה איתו
לא
^^ בדיוק
עדיף לעשות ניקוי כפול
עדיף לעשות ניקוי כפול
לא
אני גם שמה ואמרו לי שזה לא טוב למרוח על חצ'קונים אבל בכללי זה מעולה
לא אמור לעשות בעיות, אם את רוצה להיות בטוחה אז תקני קרם לחות שמכיל מקדם הגנה במקום קרם הגנה רגיל. זה יהיה פחות כבד על העור ויספק לך גם לחות וגם הגנה, ובנוסף זה ייספג לעור שלך ולא ישאיר אותו שומני/לבן/יסתום לך את הנקבוביות.
ממליצה על דוקטור עור - קרם לחות עם מקדם הגנה 30 spf. לקחתי אותו גם בזמן שלקחתי רואקוטן בשביל לטפל באקנה, והוא עזר והשאיר את העור שלי קצת פחות יבש והיה הסיבה היחידה שלא נשרפתי כל יום. גם אם מקדם ההגנה הזה לא מספיק בשבילך, הייתי מציעה למרוח אותו בתור שכבת בסיס ומעליו קרם הגנה יותר אינטנסיבי.
ממליצה על דוקטור עור - קרם לחות עם מקדם הגנה 30 spf. לקחתי אותו גם בזמן שלקחתי רואקוטן בשביל לטפל באקנה, והוא עזר והשאיר את העור שלי קצת פחות יבש והיה הסיבה היחידה שלא נשרפתי כל יום. גם אם מקדם ההגנה הזה לא מספיק בשבילך, הייתי מציעה למרוח אותו בתור שכבת בסיס ומעליו קרם הגנה יותר אינטנסיבי.
זה תלוי מה יש בתוך הקרם הגנה ,יכול להיות שיש רכיב שהוא קומדוגני וזה גורם לחצקונים.
עזבי אותך מהסופר פארם לכי על חברות קוריאניות/ יפניות ; אריזות נורמליות למחיר ,לא עושות לבן והכי חשוב יש בשפע שהן לא קומדוגניים.
וגם ניקוי כפול כל יום בלילה ( הראשון זה מים מיסלריים או שמן ניקוי פנים והשני זה סבון לפנים).
עזבי אותך מהסופר פארם לכי על חברות קוריאניות/ יפניות ; אריזות נורמליות למחיר ,לא עושות לבן והכי חשוב יש בשפע שהן לא קומדוגניים.
וגם ניקוי כפול כל יום בלילה ( הראשון זה מים מיסלריים או שמן ניקוי פנים והשני זה סבון לפנים).
באותו הנושא: