7 תשובות
לא מסכימה
מסכימה, איך שאנחנו מתלבשים מגדיר אותנו(לא מבחינת מותגים וכאלה) מבחינת צבעים וזה
לדעתי איך שאנחנו מתלבשים זה לא חלק חשוב ממי שאנחנו אבל לפי דעתי לבוש זאת צורה להבעה עצמית
גם אם אני ישים שמלה אני תמיד ישאר גבר שבגברים
Ssd
שואל השאלה:
מי שלא מסכים, למה?
כי לבוש קיים בשביל לחמם אותנו ולהסתיר איברים פרטיים בגוף הלבוש התקדם מאז ואפשר ללבוש אותו בצורות ובצבעים שונים ולהביע את עצמך דרכו אבל הוא לא חלק מאיתנו בשום צורה בן אדם עם בגדים ישאר אותו הדבר גם אם הוא יהיה ללא בגדים
שואל השאלה:
עוד מישהו?