6 תשובות
אין מה לעשות תתנצלי ותבטלי
שואל השאלה:
אני לא אוהבת את העבודות שלה כל כך ולא נעים לי
אני לא אוהבת את העבודות שלה כל כך ולא נעים לי
אנונימית
תגידי לה שאת לא יכולה מחר כי את לא מרגישה טוב
פשוט תרשמי לה שאת מתנצלת אבל את מרגישה לא טוב ואת נאלצת לבטל את התור מחר
וזהו, את לא חייבת לקבוע אחרי זה תור חדש, ולא חייבת דין וחשבון
וזהו, את לא חייבת לקבוע אחרי זה תור חדש, ולא חייבת דין וחשבון
פשוט תבטלי וזהו
"היי לצערי לא אוכל לבוא בסוף מחר" או משהו בסגנון ויותר לא לענות לה
אבל אל תכתבי לה שניה לפני התור תכתבי לה הכי מוקדם שאת יכולה גם אם זה עכשיו
אבל אל תכתבי לה שניה לפני התור תכתבי לה הכי מוקדם שאת יכולה גם אם זה עכשיו
באותו הנושא: