התחברות
הרשמה
למה השחקן מארק הארמון עזב את ncis ??
בקושי נשארו מהשחקנים המקוריים
12 באוקטובר 2022, 20:09
2 תשובות
עצוב שהוא עזב
אני אבדוק
o
orbit_toot
שואל השאלה:
באמת עצוב הסדרה ממש משעממת בלעדיו הוא עשה והחזיק את כל הסדרה
N
No nickname...