17 תשובות
איזה שיר חדש של קווין שהם גנזו?
בלונדון זה יצא בשעה 11:15
אז בארץ אולי ב 13:15
אז בארץ אולי ב 13:15
שואל השאלה:
לא יודעת אם גנזו
face it alone
שיר שהם הקליטו אבל לא הוציאו אני מניחה
לא יודעת אם גנזו
face it alone
שיר שהם הקליטו אבל לא הוציאו אני מניחה
אנונימית
זה שיר שהם גילו משנת 1989 ויוציאו מחר
שואל השאלה:
דיי אמאלה אני מתרגשת
דיי אמאלה אני מתרגשת
אנונימית
שואל השאלה:
מחר בלכתהתב
מחר בלכתהתב
אנונימית
כן לזה התכוונתי..
מחר
וגם אני מתרגשתת
וגם אני מתרגשתת
שואל השאלה:
דיי אמאלה אני מחכה לזה כל כך
דיי אמאלה אני מחכה לזה כל כך
אנונימית
מחר באיזו שעה??
שואל השאלה:
זהו שגם אני לא יודעת אבל איה אמרה שבלונדון זה יוצא ב11 ורבע אז פה אולי אחת ורבע
זהו שגם אני לא יודעת אבל איה אמרה שבלונדון זה יוצא ב11 ורבע אז פה אולי אחת ורבע
אנונימית
בארץ זה יהיה ב15:00
שם זה יהיה 13:00
כי ההפרש זה שעתיים
שם זה יהיה 13:00
כי ההפרש זה שעתיים
לאא זה לא ב11
הם אמרו בסטורי ב13:00
ואצלנו זה יהיה ב15:00
נגיד שאני כותבת את זה 21:16
בריטניה עכשיו 19:16
ואצלנו זה יהיה ב15:00
נגיד שאני כותבת את זה 21:16
בריטניה עכשיו 19:16
https://i.postimg.cc/yykyg6pn/6566-fca1-6-cff-4277-8-d24-162173918-c18.png
זה הקישור לתמונה שהעלתי לסטורי שלי,העמוד של פרדי העלה פוסט ורשום שם 13:00
זה הקישור לתמונה שהעלתי לסטורי שלי,העמוד של פרדי העלה פוסט ורשום שם 13:00
אהה אני ראיתי אחת ורבע
עכשיו היה כתבה בחדשותת
באותו הנושא: