17 תשובות
איזה שיר חדש של קווין שהם גנזו?
בלונדון זה יצא בשעה 11:15
אז בארץ אולי ב 13:15
שואל השאלה:
לא יודעת אם גנזו
face it alone
שיר שהם הקליטו אבל לא הוציאו אני מניחה
אנונימית
זה שיר שהם גילו משנת 1989 ויוציאו מחר
שואל השאלה:
דיי אמאלה אני מתרגשת
אנונימית
שואל השאלה:
מחר בלכתהתב
אנונימית
כן לזה התכוונתי..
מחר
וגם אני מתרגשתת
שואל השאלה:
דיי אמאלה אני מחכה לזה כל כך
אנונימית
מחר באיזו שעה??
שואל השאלה:
זהו שגם אני לא יודעת אבל איה אמרה שבלונדון זה יוצא ב11 ורבע אז פה אולי אחת ורבע
אנונימית
בארץ זה יהיה ב15:00
שם זה יהיה 13:00
כי ההפרש זה שעתיים
לאא זה לא ב11
הם אמרו בסטורי ב13:00
ואצלנו זה יהיה ב15:00
נגיד שאני כותבת את זה 21:16
בריטניה עכשיו 19:16
https://i.postimg.cc/yykyg6pn/6566-fca1-6-cff-4277-8-d24-162173918-c18.png

זה הקישור לתמונה שהעלתי לסטורי שלי,העמוד של פרדי העלה פוסט ורשום שם 13:00
אהה אני ראיתי אחת ורבע
עכשיו היה כתבה בחדשותת