22 תשובות
קילר, יפה אהבתי
קירל*
אנונימית
שהכל בסדר טודו בום אל תהיי כזאת כבדה זה הדור של היום
גם אני מזועזע מכל השטיפת מוח הזאת והפריצות, ובעזרת ה' כולם יחזרו בתשובה.
מה שכן צריך להפסיק לשמוע "שירים" כאלה ולצפות בקליפים האלה
שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה, מה אכפת לך? זה מה שמפריע לך בחיים? הלבוש של נועה קירל?
^
מפריע שזה משפיע על הדור לרעה.
^ היום כל דבר משפיע לרעה, לא חושב?
אז הלבוש של נועה קירל זה מה שמפריע? יש גורמים יותר גרועים חייב לציין אבל אתה בטוח נותן לזה יד אז שש
^
לא רק, אבל היא הביאה את זה כדוגמא
ולא כל דבר משפיע לרעה.
המאה ה-21 שכל אחד יתלבש איך שהוא רוצה עם כמה בד שהוא רוצה, לא כולם רוצים לחזור בתשובה
שואל השאלה:
לא אמרתי לבוש דיברתי בכלליות על הקליפים והמסר שלהם ובתוך זה זה כולל גם צניעות כן
אנונימית
^^
על פי המוסר האישי שלך אולי זה בסדר, אבל על פי התורה הקדושה שלנו והמסורת של עם ישראל זה נוראי.
^תאמין לי, הרוב משפיע לרעה זה נטו מהבית והחינוך שהילדים מקבלים
לא ביקשתי ייעוץ דתי, תודה
^^
לא בהכרח.
יש ילדים שגדלו בבתים מדהימים ולמרות זאת התקלקלו בגלל החברה המקולקלת.
שואל השאלה:
^^^והחינוך הוא לראות את הקליפים האלה
אנונימית
^
מחזק
נו ברור שאני מסכים איתך שיש המון דברים שמשפיעים לרעה, אבל לגבי השאלה ולגבי נועה קירל והקליפים שלה, זה הדבר האחרון שישפיע משהו בילד.
אני מדבר איתך על דוגמאות אחרות כמו סדרות שונות או אנשים שונים שמקלקלים את החברה.
אז זה לא משנה מה נעשה חוץ מהחינוך שהילדים יקבלו מההורים שלהם.
או שיש דרך אחרת להימנע מזה?
התירוץ של "היום המאה 21" זה התירוץ הכי עלוב שיש
זה שהיום המאה ה21 זה אומר שצריך להתלבש רבע גוף?
מי שמשתמש בתירוץ הזה או שהוא סתם בלי דעה עצמאית או פרספקטיבה או שהמנטליות שלו זה של להטבית בת 14
וכן, הקליפים והשירים של היום חד משמעית מזעזעים
ולא, אני לא קוף מערות עם דעות קדומות, פשוט יש קיצוניות היום
^
"תירוץ" כפרה עלייך, עובדה
לא הגיע הזמן להתפתח?
לשמוע את הטיעונים של אנשים כמוך וכמו אנשים בתגובות מחזיר את כולנו אחורה 50 שנים
ויודע מה? גם חמישית גוף זה אחלה
מי אתה שיקבע? לא רוצה להתלבש קצר? אל תתלבש קצר, מישהו כפה עלייך? הכריח אותך?
אלוהים יעזור איך הגעת מזה לקהילת הלהטב, אבל לא התפלאתי בהתאם לתשובה הכללית שלך בכל מקרה
אגב; אם אני כבר מתלבשת חצי ולא רבע בשבילך - לך תצוד לי פרה בינתיים אני אדליק את האש עם האבנים שלי
תקשיבי, מצד אחד את צודקת, מצד שלי תראי למשל את הקליפ של i like you - post malone. אני רצינית. תראי אותו.
אנונימית
איך זה בדיוק משפיע על אנשים לרעה?