התחברות
הרשמה
מביך שלכל החברות שלי יש רישיון ואני מפחדת מנהיגה?
עכשיו חברה שלי עברה טסט, אנחנו חמש בנות וכולן עברו, אבל אני ממש מפחדת מנהיגה ובחיים לא למדתי, זה מרגיש לי ממש פדיחה שהן כולן יכולות לנהוג עכשיו ואני בכלל לא לומדת..
12 באוקטובר 2022, 14:54
רשיון נהיגה
נהיגה
לימוד נהיגה
חברים
פדיחה
2 תשובות
לא
L
Lalalatae
לא
זה טבעי שאת מפחדת מהכביש
ו
וואי לי לי לי לי לי
באותו הנושא:
אני בת 12 ואני עושה שבת אצל חברה שלי ואני מביא פרחים ויין זה מביך ?
אין לי רשיון ואני רוצה להיות נהגת אפשר להוציא רישיון נהיגה בצבא?
זה מביך להתגייס לצבא ושאין לך עדיין רישיון?
אני חושבת שלכל החברות שלי יש קבוצה בלעדי
כמה זה מביך שאני כבר בן 20 ועוד אין לי רישיון?
האם לדעתכם כדאי/מומלץ שלכל אזרח במדינה יהיה רישיון לנשק, ואקדח?
תחשבו שלכל הילדים שהיו איתכם ביסודי יש תמונה שלכם בספר מחזור..נכון מביך?
זה מביך שההורים יממנו לי רישיון נהיגה?
יש לי השבוע 18 ואני עדיין בלי רישיון, זה מביך?
זה מביך לא לעשות רישיון? (אני מפחדת לנהוג)
זה מביך שעדיין לא הוצאתי רישיון?