4 תשובות
אם זה פחות מ-30 זה לא שווה.
מעל זה סבבה
תלוי במה את עובד, בן כמה אתה, האם אתה גר לבד וכו'
תלוי מה המצב שלך, איפה אתה גר, כמה זמן אתה יכול לעבוד, מה ההשכלה שלך, אם אתה חי לבד, בשותפות או עם ההורים.
לי אישית משלמים מינימום, מקום אחר הציע לי 31 לשעה ומבחינתי זה שווה את זה כי אני מקבלת לפחות קצת ניסיון
אנונימית
תלוי בן כמה אתה