60 תשובות
לא
בהצלחה
בהצלחה
תעשה מה שבא לך
מה אכפת לך מדעות של אחרים
מה אכפת לך מדעות של אחרים
בכלל לא רע, להיפך זה מעולה!
כל הכבוד! אני מעריכה אותך
כל הכבוד! אני מעריכה אותך
אנונימית
ממש לא
תהנה, בחירה שלך בהצלחה.
זכות
להפך!
^^ אתה מדבר שטויות, כנראה אתה לא קרוב לדת אז אתה לא מבין את זה
אנונימי
בהצלחה רבה ושה' יצליח אותך להתקרב בלי סוף אליו
אם זה מה שגורם לך לטוב אז אין שום בעיה
אל תתייחס לכל אלה שמנסים להוריד אותך זה מהיצר הרע
ה' שמח בך הוא מתגעגע אלייך
ה' שמח בך הוא מתגעגע אלייך
אתה נדיר בדור הזה.. אין נדיר כמוך
כל הכבוד בהצלחה
לא בכלל לא דווקא כל הכבוד לך!!
יישר כוח
יישר כוח
זה מצוין! לא ברור מאליו בכלל!
כל הכבוד באמת❤
כל הכבוד באמת❤
כל הכבוד לך!
לא רע זה טוב (:
מתוך שלא לשמה בא לשמה
מתוך שלא לשמה בא לשמה
ממש לא ההיפך
כל הכבוד ובהצלחה לך!(:
כל הכבוד ובהצלחה לך!(:
זה באמת טובב
כל הכבוד לך על הרצון והכוח
בהצלחהה!!
כל הכבוד לך על הרצון והכוח
בהצלחהה!!
לא, כל הכבוד לך!
תמיד תעשה רק מה שעושה לך טוב!!
כמובן שזה רע הרי אתה עושה מה שעושה לך טוב!!!
טפי דיבור נגוע, להיות שמח בחיים וכאלה
עכשיו ברצינות
אם זה משמח אותך זה מעולה
טפי דיבור נגוע, להיות שמח בחיים וכאלה
עכשיו ברצינות
אם זה משמח אותך זה מעולה
צדיק
זה מזעזע, תמצא דברים אחרים שישמחו אותך
שכוייח
שכוייח
כמו שאמרו חכמים ממני דת זה מורפיום לרבים, אין פלא שזה עושה לך טוב, בגלל שזה עושה טוב יש כל כך הרבה סוגי דתות
ממש לא!! כל הכבוד לך!
רע מאוד
בכלל לא, זה מדהים אם זה עושה לך טוב
בהצלחה!
בהצלחה!
ישר כוח (:
זה מה שזה וזו הסיבה שהשם נתן לנו את התורה והמצוות כדי שיהיה לנו טוב על הלב ממה שהוא נתן
וכמו שאמרו "מתוך שלא לשמה, בא לשמה"
ומי שלא מכיר, הסבר פשוט: כשאתה עושה מעשה טוב, והכוונה שלך לזה היא לא מאה אחוז.
עצם זה שאתה עושה את המעשה הטוב, המעלה של זה תביא אותך לכוונה אמיתית בלב.
ואז תיהיה לך גם כוונה אמיתית למעשה הזה, וגם את המעשה עצמו. אין דבר מושלם כזה.
עלה והצלח (:
זה מה שזה וזו הסיבה שהשם נתן לנו את התורה והמצוות כדי שיהיה לנו טוב על הלב ממה שהוא נתן
וכמו שאמרו "מתוך שלא לשמה, בא לשמה"
ומי שלא מכיר, הסבר פשוט: כשאתה עושה מעשה טוב, והכוונה שלך לזה היא לא מאה אחוז.
עצם זה שאתה עושה את המעשה הטוב, המעלה של זה תביא אותך לכוונה אמיתית בלב.
ואז תיהיה לך גם כוונה אמיתית למעשה הזה, וגם את המעשה עצמו. אין דבר מושלם כזה.
עלה והצלח (:
אם זה מספק אותך זה טוב מאוד
לטעמי אין לזה שום דבר חיובי בזה , אבל אם זה עושה לך טוב בהצלחה
ממש לא רע
ההפך אם אתה מוצא משהו שמספק אותך וזה עושה לך טוב אז זה הדבר הכי טוב
ואם אתה חושב שזה רע כי אתה עדיין לא לגמרי מאמין, או מסיבה אחרת
אז זה יבוא עם הזמן, כי לדעתי אם זה ישאר רק ממקום של כי זה טוב לי לא יודעת כמה זה יחזיק.
אבל להפך אם זה עושה לך טוב אז תיכנס לזה יותר ותתעמק כדי למצוא נקודה אמיתית כדי שזה יחזיק לך להרבה זמן..
ההפך אם אתה מוצא משהו שמספק אותך וזה עושה לך טוב אז זה הדבר הכי טוב
ואם אתה חושב שזה רע כי אתה עדיין לא לגמרי מאמין, או מסיבה אחרת
אז זה יבוא עם הזמן, כי לדעתי אם זה ישאר רק ממקום של כי זה טוב לי לא יודעת כמה זה יחזיק.
אבל להפך אם זה עושה לך טוב אז תיכנס לזה יותר ותתעמק כדי למצוא נקודה אמיתית כדי שזה יחזיק לך להרבה זמן..
לא, אם זה עושה לך טוב זה מעולה
לדעתי זה הסיבה הכי טובה
אנונימית
ממש לא כל הכבוד
ממש לא, תעשה מה שטוב לך
ממש לא
אשרייך!
אשרייך!
לא
מה קשר רע זה נראה כאילו אין לך שאלה ואתה גם יודע
אנונימית
אשרייך צדיק
למה שזה יהיה רע
בהצלחה!!!
למה רע כול הכבוד לך ותעשה מה שהלב שלך אומר )תלך אחרי הלב(
איזה צד היה לך לחשוב שזה רע אם אפשר לשאול ?
לא אחי כל הכבוד בקרוב אצלי
אנונימי
אם אתה מרגיש טוב עם זה, אז זה מצויין
אם זה עושה לך טוב תהנה למה שזה יהיה רע אם זה עושה לך טוב
וואי זה קראבי רצח
אנונימי
לא. למה שזה יהיה רע?
בכלל לא אשרייך
אנונימי
מה זה קראבי ?
^תקראי על זה זה נושא מעניין
אנונימי
ציטוט: קראבי היא מילה בלועזית המתארת גוף נע תחת כוחות פיזיקליים המופעלים עליו, הכוונה בעיקר לכוח האטומי החזק והחלש
אנונימי
ממש ממש לא!!!!
כל הכבוד לךך, ומלא בהצלחה רבה בע"ה ❤
כל הכבוד לךך, ומלא בהצלחה רבה בע"ה ❤
קצת חסר ערך
ברגע שלא יהיה לך נוח תעזוב, אין פה משהו אמיתי
ברגע שלא יהיה לך נוח תעזוב, אין פה משהו אמיתי
עדיף שזה יהיה מסיבה אחרתף רצון ללכת על פי האמת, אבל גם זה משהו, לא משהו רע. לפחות אתה עושה מה שצריך, גם אם זה לא מסיבות הכי נכונות.
אנונימי
השאלה האמיתית היא-אתה מאמין בזה? אתה חושב שזו האמת?
כי אם לא, אז ביום שיהיה לך קצת קשה וזה לא יספק אותך, אתה תיפול. וזה חבל.
הייתי ממליצה לך לנסות לראות את האמת שבדת, תבדוק באופן שכלי האם היא נכונה, וכשתראה שכן אז תמשיך.
להיות דתי זה קשה. אם אתה עושה את זה בלי להיות בטוח שזה הדבר הנכון, זה הרבה יותר קשה.
כמו כן אני מניחה שזה יכול לגרום להרבה דברים-שברגע שלא תבין את הסיבה שלהם, אז לא תרצה לעשות אותם וכו', ובגלל שאתה לא מאמין שזו האמת, אז אתה לא תעשה.
אם אתה רוצה עזרה כדי לבדוק האם הדת נכונה-מבחינה הגיונית-תפנה אלי בפרטי.
כי אם לא, אז ביום שיהיה לך קצת קשה וזה לא יספק אותך, אתה תיפול. וזה חבל.
הייתי ממליצה לך לנסות לראות את האמת שבדת, תבדוק באופן שכלי האם היא נכונה, וכשתראה שכן אז תמשיך.
להיות דתי זה קשה. אם אתה עושה את זה בלי להיות בטוח שזה הדבר הנכון, זה הרבה יותר קשה.
כמו כן אני מניחה שזה יכול לגרום להרבה דברים-שברגע שלא תבין את הסיבה שלהם, אז לא תרצה לעשות אותם וכו', ובגלל שאתה לא מאמין שזו האמת, אז אתה לא תעשה.
אם אתה רוצה עזרה כדי לבדוק האם הדת נכונה-מבחינה הגיונית-תפנה אלי בפרטי.
הרבה עושים זאת מהמקום הזה. מגיעים לשם- לדת, או נשארים שם.
טוב או רע? זה כבר שאלה של התאמה לבנא ויחסיות..לא חושבת שיש מה לשאול אחרים...
כדאי לך לחקור בלי קשר...
טוב או רע? זה כבר שאלה של התאמה לבנא ויחסיות..לא חושבת שיש מה לשאול אחרים...
כדאי לך לחקור בלי קשר...
לא