13 תשובות
לא
בחיים לא
אני הייתי סולחת כי זה היה עושה טוב לי
כן
חד משמעית לא.
אני אסגור לו את הדלת על הפנים
המפלצת הזאת הרסה אותי, גרמה לי למלא טראומות ובעיות נפשיות.
הוא פגע בי פיזית ונפשית, אין סליחה על זה.
לא עולה לי כרגע משהו.
בעיקר כי שכחתי וסלחתי לאנשים אשר עשו לי דברים רעים.
אבל אם יהיה משהו קיצוני - ארצה לברר לפני כן מה גרם לו לחזור וכו..
מקווה שעזרתי :)
כן.. (אח שלי שהיום פתח לי את הדלת מבלי לדפוק)
כן, אני מאמינה שעם הבן אדם הגיע למסקנה שמה שהוא עשה זה לא בסדר ועדה חשבון נפש עם עצמו והוא רוצה להתקדם ולהיות בן אדם יוצא טוב אז אני לא אעצור אותו
כמובן שיותר קשה לבצע מלהגיד אבל בכללי
שואל השאלה:
כואב לי כל כך לשמוע את כולכם פה
אם מישהו רוצה לפרוק אני תמיד כאן
בפרטי
כן אבל שלא תצפה למשהו בתמורה