5 תשובות
ללכת לבכות לבסטי, לטחון גלידה, לראות סרט או סדרה מצחיקים וקלילים כאלה
ומשם זה כבר הזמן יעשה את שלו
לשחזר את כל מה שהיה לך איתו/ה ולהתאחד עם הכאב מותר לבכות ולפרוק וזה מה שהכי חשוב כמובן שטוב גם לזכור את החלקים הטובים ולנצור אותם וללמוג מטעויות לפעם הבאה
סטוצים
לבכות את חייך לשירים עצובים שמזכירים לך אותם ולחפור למישהו/י שיודעים פשוט להקשיב על הכל. בכל אופן זה מה שמעודד אןתי
הדבר הכי טוב הוא לתת מקום לכאב שלך,
אם את רוצה לבכות אז תבכי, אם את רוצה לכעוס תכעסי.
והכי חשוב, תתני לעצמך את המקום הטוב שלך, תעשי לעצמך טוב בכל דרך שאת יכולה , תפרגני לעצמך ותעשי דברים שעושים לך טוב בלב
תאכלי אוכל שאת אוהבת, תיפגשי עם חברות שאת אוהבת, תראי סדרות שאת אוהבת
תעשי רק מה שעושה לך טוב
הטוב יגיע עם הזמן מבטיחה לך
אוהבת אותך ותמיד כאן לפרוק ❤