14 תשובות
בולונוז עם פרמזן חוץ
מזה אין משהו מיוחד
מזה אין משהו מיוחד
האמת שכלום
זה נראה מגרה רק כי זה 'אסור' לא חושב שיש לזה טעם בלתי נשכח
ציזבורגר נראלי הכי נורמלי
אם להיות כנה, שום דבר לא נראה ממש מגרה בעיני
וזה לא כי אני מרגישה רע לחשוב ככה על אוכל לא כשר, זה פשוט לא נראה וואו
וזה לא כי אני מרגישה רע לחשוב ככה על אוכל לא כשר, זה פשוט לא נראה וואו
איכס פירות ים נשמע לי רע.
אבל אני לא אוכלת חלב נוכרי וממש באלי קינדר וגם פררו
אבל אני לא אוכלת חלב נוכרי וממש באלי קינדר וגם פררו
אנונימית
שום דבר
כל דבר שהוא לא כשר מגעיל אותי
כל דבר שהוא לא כשר מגעיל אותי
kfc
פירות ים זה כלכך טעים
אנונימית
בייקון
פירות ים זה לא כזה טעים .
כלום ושום דבר!!
זה לא רלווטני בכלל!
זה לא רלווטני בכלל!
באלי לאכול גמל
אנונימי
איכ אנונימי מה
באותו הנושא: