5 תשובות
שואל השאלה:
אז למה הממשלה לא עושה כלום
אנונימית
החיילים שלנו אמיצים. הם לא מפחדים להילחם, אבל בסופו של דבר יש להם נהלי פתיחה באש מאוד קפדניים והם לא יגולים לירות בכל ערבי עם אולר. ותזכרי תמיד שאת לא רואה את מה שהם רואים ומה שהם חושבים.
מפחדים שאם ישראל תירה "סתם" אז יהיה חווד עולמית שלילית על ישראל
וישראל מדינה רחמנית מידי
כדי לעשות שינוי צריך מישהו עם ביצים.. כמו בן גביר או נתניהו
כי מדינת ישראל לא מאמינה בעונש מוות גם לחלאה הכי גרועה פה, זה חלק מהיהדות ולצערי זה לא נראה שישתנה בקרוב