6 תשובות
לא מתתי על זה זה לא הטובים ביותר שלהם אבל דיי בסדר פשוט צריך להתרגל לזה כמו maison
לא אוהבת באופן עקרוני עשייה קוריאנית, בעיקר בגלל שיש הרבה מאוד השקעה בויזואל - פחות השקעה במוסיקה עצמה, במלודיה, בנשמה ובטקסט שהוא מפורק ועשוי בכל מיני סוגים של מוסיקה. מעין מישמש כזה של עשייה וכאילו רצינות תהומית בקליפים ובאיפור ובלבוש ובאללה. קראתי את הטקסט שוב ושוב ולא הבנתי אם הם רוצים לצאת למלחמה, או רוצים להפוך את הדף
אחד השירים אהבתי ממש
אהבתי, אבל זה לא אחד מהשירים הכי טובים שלהן
לא אהבתח
הפ עשו קאמבק מה?!? לא ראיתי אבל אני הולכת לשמוע עכשיו