8 תשובות
מאוד מסוכן תפסיק לעשות את זה
D12
תלך לעשות בדיקת דם
D12
זה הרבה סוכר
מוגזםם, מלא סוכר
זה מאוד לא בריא אבל כל עוד לא תמשיך ככה זה לא ברמה מסכנת חיים... בכל מקרה, אני ממליצה לך להפסיק או לפחות להמעיט
שואל השאלה:
זה 200 גרם כל אחת עד כמה זה מסוכן
אנונימי
ממש מסוכן
וואו זה טעיםםם
אני יכולה לחיות שבוע רק על חמצוצים, מניסיון
וואלה לא ראיתי שום נזק חוץ מעלייה דרסטית במשקל.. אבל כעיקרון זה לא בריא
אנונימית