5 תשובות
להתחיל שוב
בטח, למה לא?
שואל השאלה:
כן אבל מביך להתחיל מאמצע שום מקום
כן אבל מביך להתחיל מאמצע שום מקום
חחח פשוט תעשי את זה כמו שהיית רגילה בעבר
אבל אם את לא רוצה אין צורך כמובן
מתי שתרצי- זרמי עם זה ותשלחי לו, זה בסדר גמור (;❤
אבל אם את לא רוצה אין צורך כמובן
מתי שתרצי- זרמי עם זה ותשלחי לו, זה בסדר גמור (;❤
שמעי תעשי דבר כזה
גאוני
תגידי לו ואיי קבל מה קרה
וצלמי סתם משהו שקרה או אפילו תזייפי
אבל לא פצע או משהו שזה יהיה מצחיק
ואז הוא יגיב ואחרי כמה זמן מסויים תנסי לגרום לו להתחיל ריפלי
גאוני
תגידי לו ואיי קבל מה קרה
וצלמי סתם משהו שקרה או אפילו תזייפי
אבל לא פצע או משהו שזה יהיה מצחיק
ואז הוא יגיב ואחרי כמה זמן מסויים תנסי לגרום לו להתחיל ריפלי
באותו הנושא: