64 תשובות
זה ממש נחמד!
מזל טובב❤
אמלה כן תזמיני אותי
כן מזל טוב
כן תעשי
חברה שלי עשתה את זה וזה היה מטורף
ומזל טוב❤❤
כןן מזל טוב
זה בטח יקר אחוש*מוטה
אנונימי
^יומולדת 16.. בכל זאת
וזה לא מהתפקיד שלנו להיכנס לה לכיס.
אנונימית
^^מה יום הולדת 16 בכל זאת מה זה אנשים ניהיו מפונקים
אנונימי
שואל השאלה:
(:
אנונימית
זה רעיון מעולה!! מזל טוב
שואל השאלה:
תודה לכם!!
אנונימית
לדעתי פחות אבל מזל טוב
שואל השאלה:
למה פחות? ותודה
אנונימית
vip זה ל18 ומעלה אני לא חושבת שיתנו לך בכלל
אנונימית
תלוי כמה אתם
כן הייתי פעם ביומולדת כזאת זה כיף ברמות אין אחד שלא נהנה
זה לא vip פשוט רוכשים אולם שלם אבל מקבלים שתייה ופופקורן וגלידות כלול לכל המשתתפים אז אין הגבלת גיל
שואל השאלה:
^^^ זה משהו שנקרא "חבילת יום הולדת" אז זה כן אפשרי. יש 45 דקות בחוץ עם האוכל ואז נכנסים לאולם בהקרנה פרטית
אנונימית
שואל השאלה:
^^כן!
אנונימית
זה ממש כיף
שואל השאלה:
אני חושבת להזמין את המגמה שלי בבית ספר (כי היא אפילו יותר מדובשת מהכיתה עצמה) אז אם כולם באים 22
אנונימית
תזמיני אותי!
ממש נחמד
כן!
אני רוצה לראות את הסרט לוחמת. אבל לא יודעת אם זה יתאים בעינייך.
אז תסתכלי על כל האפשרויות והטריילרים ותבחרי מה שאת מעדיפה.
שואל השאלה:
החבילת יום הולדת זה כנראה שונה
זה לא vip אז זה שונה והנה מה שמופיע
באתר כשבוחרים את גיל החוגג:
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ זה לא כיתה זה המגמה.
וכולם שם חברים ממש טובים אפילו יורת קורבים מהכיתה.
בכיתה אנחנו 40 במגמה 22
אנונימית
נחמד מאודד מזל טובב
שואל השאלה:
תודה!!
אנונימית
מזל טוב!
את תהני ממש זה רעיו נדיר
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית
לכו לראות סמייל
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית
אני לא סתם אגיד לך לעומת השאר תבדקי מראש כי עבדתי שם לא מכניסים לשם קטינים בגלל האלכוהול שיש שם
אנונימית
אז את בטח בכיתה קטנה?
אנונימי
אני עשיתי שם יום הולדת 10
אנונימית
שואל השאלה:
^לא הבנתי
אנונימית
כן מזל טוב תהני
אנונימית
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית
כןן
מזל טוב!
כן אני אולי עושה את זה גם
שואל השאלה:
מגניב!
אנונימית
כן למה לא
אחלה תאמת, הכי כיף יומולדת בסרט
ומזל טוב (+:
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית
אמאלה זה מושלם בעיניי
שואל השאלה:
(:
אנונימית
רעיון נדיר
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית
נדיר רצח
כן רעיון אלוהי
זה נשמע מעולהה ואני חושבת שתראו אם באלכם את הסרט 'האלווין' יוצא חדש ב13.10 ונשמע טוב לראות עם חברים.
המון מזל טובב אושר ועושר בריאות שמחה הצלחה ותהני מלאא!
כן זה נדיר
והמניונים אבת בטח כולם ראו
נדיר
תראו סמיילל
שואל השאלה:
תודה לכם!!!
אנונימית
שואל השאלה:
^זה עוד שבוע אבל לא נראלי אני אעשה שם..
אני לא יודעת איפה כן אבל, כי באלי משהו מיוחד יחסית
אנונימית
^זה די מיוחד בקולנוע ומגניב - את יכולה לבחור סרט טוב כזה עם אוכל שתייה וחטיפים, או שאת יכולה בבאולינג/חדר קריוקי זה גם נורא חמוד.
שואל השאלה:
^פשוט הבעיה בקולנוע זה שאין הרבה תקשורת, רוב הזמן זה הסרט.
אז זה בילוי נחמד אבל כמה זה מתאים ליום הולדת?
אנונימית
שואל השאלה:
ובאולינג זה יותר מידיי סיבובים כי זה עם כל המגמה שלי (22 ילדים) ונראלי שזה גם יותר מידיי ילדים בשביל קריוקי.
אבל תודה!
אנונימית
בתור אחת שעבדה שם חדמש לא. ויותר מזה, לא שווה את הכסף זה יום הולדת לבני 10 ומטה בתכלס
אני אגיד לך מה זה פשוט לא שווה את כל הכסף אלא אם כן כל אחד מהחברים שם כסף אז אולי
זה נשמע כיף לדעתי זה לא כל כך חברתי שכל אחד כאילו יושב ורואה סרט