2 תשובות
אל תדאג זה עניין של אימונים
יש לך את הרצון ואת המחבט אז רק נשאר שהזמן יתן לך יד פה
מאמינה בך
אתה רק בן 13 כמו שכתוב .. עם הזמן תשתפר