22 תשובות
מאוד
אני מכירה מישהי שקוראים לה גשם
זה ממש יפה ומיוחד בעייני
אנונימית
לא כאילו קצת אבל עוד כמה שנים השם יתפוס השם הזה גם מיוחד אבל
כן
מצחיק.
תנסי לחשוב רחוק

אני גשם איך היה הניתוח
גשם לא צלח

נשמע לך טוב תפדאל
סוג של
כן חבל יצחקו עליה בבית ספר אל תעשי לה את זה
אנחנו לא באמריקה ששם זה נשמע טוב כמו לבן של קורטני קרדשיאן שקוראים לו ריין (גשם)
אנונימית
שם מהממם לדעתי
אנונימי
^^ לבן של קורטני קוראים ריין (reign) לא rain
כן אבל כשמבטאים את זה בדיבור זה נשמע כמו ריין גשם
אנונימית
מן הסתם שזה אותו הגייה אבל המשמעות שונה
לא אבל רק אם היא נולדה בחורף
אני מכיר מישהי שקוראים לה יער
רוצים נעשה גורמיטי?
זה שם מאוד מקורי ופחות משתמשים בו,אבל לפי דעתי זה שם מהמם וזה טוב להיות מקורי לפעמים
^סגור אני רק ישנה את השם שלי לרוח
שם יפה...הבעיה שכמעט כל השמות בעברית הם בעלי מצלול זכרי. גם גשם.
אז כאילו נותנים לבנות שמות של בנים. עצוב.
יש לי בן דוד שקוראים לו גשם תכלס זה ממש חמוד כזה
כן,לא יהיו לה חיים טובים ככה, תני לה שם רגיל ושם שני או שם חיבה תעשי שזה יהיה גשם.
דווקא שם יפה אבל תוסיף עוד שם שייתן משמעות נראלי גשם ברכה גשם אורה אין לי שמצ