6 תשובות
הם אמורים לקבל החלטות ביחד
בוא, כולם יודעים שלא משנה מה האישה תחליט
אנונימי
אף אחד לא קובע לשני וזה חד משמעית אמור להיות ביחד
אין אל תגידו לי גם וגם, זה שתיהם, וזה גם תלוי בזוג. יש זוגות כאלה ויש כאלה
אין צד אחד בלבד שקובע.. החלטות שמשפיעות על הזוגיות צריכות להיקבע ביחד.
אם הזוג רואה לנכון לפצל תחומי אחריות ביניהם זה משהו אחר (נאמר שצד אחד אחראי על לארגן טיולים הצד השני אחראי על חשבונות הבית וכדומה) וגם אז אם יש משהו שלא מסכימים עליו אז מדברים ומגיעים לפשרה.
אם הזוג רואה לנכון לפצל תחומי אחריות ביניהם זה משהו אחר (נאמר שצד אחד אחראי על לארגן טיולים הצד השני אחראי על חשבונות הבית וכדומה) וגם אז אם יש משהו שלא מסכימים עליו אז מדברים ומגיעים לפשרה.
תלוי באיזה נושא ואיזה קשר. כל נושא והצד שמחליט בו יותר
באותו הנושא: