12 תשובות
לא יודעת, זה למה אני פשוט אעבור לקנדה
כי ביבי לא יחיה לנצח, אז משהו יהיה חייב להתקדם. בלי להיות רואת שחורות חלילה.
שואל השאלה:
אבל למה שיצביעו לליכוד במקום לציונות הדתית
וזה לא נותן יותר לערוך את הרשומה אז רואה במקום מסתכל
אבל למה שיצביעו לליכוד במקום לציונות הדתית
וזה לא נותן יותר לערוך את הרשומה אז רואה במקום מסתכל
^^ שאלה מצוינת, יש אנשים שלא מתחברים לגישת הימין הקיצוני של בן גביר או בכללי לגישה של הציונות הדתית כי הם פשוט לא דתיים או משהו דומה, והליכוד יותר מתאים לרצונות שלהם, מבחינת הגישה היותר מרכז.
ישראל מדינת העתיד? אני אוהבת את המדינה, מאוד. אבל מבט אחד יראה שהיא על סף פירוק, הממשלות שלנו בשנים האחרונות הן אסון, ואין להן אידיאולוגיה מסויימת חוץ מכן ביבי לא ביבי, המחירים מזעזעים ואני ממש מקווה שלא יעלו בזמן הקרוב וגם יתחילו לרדת, בישראל יש פחות זכויות לקהילה הגאה מאשר במקומות שונים בעולם, יש פיגוע כל יומיים על רקע לאומי וחצי ארץ מוגדרת כפלסטין ומסוכן לעבור שם.
איך זו מדינת העתיד, תסלח לי?
איך זו מדינת העתיד, תסלח לי?
בקנדה יש מוסים, אתה יכול להבטיח את זה בישראל? לא נראה לי
שואל השאלה:
למרות שמיבחינת מקום לגידול אוכלוסיה ואוכלוסיה אולי יש כאלה שישימו את מבטחם בקנדה אבל יש לך נקודה ישראל מדינה טובה,וללא זמינה הכוונה לשמרנים קפיטליסטים,מה בדיוק קיצוני בבן גביר? וזה שלפיד מתרועע עם ראש ממשלה שהיה בכלא ושהוא מסית בדומה לאביו נגד החרדים,ומרץ והמוסלמים שאפילו לא אצטרך להביא דוגמא מרוב כל אלה שיש... וגם הליכוד קיצונים הם קיצונים בדי לאי שלהם ביבי בהתחלה עצר את הבנייה ביוש כשה"סולטאן " הפלסטיני ביקש(כן יודע שהוא לא סולטאן אבל לא הולך לקרוא לו מנהיג וברח לי השם שלו אולי באופן אירוני גם עבאס או משהו) בכל אופן בחזרה לנקודה עד שהוא עירב את אובמה ביבי בקושי עשה משהו וגם אז... ביבי אולי בדברים מסויימים בסדר אבל הקטע הוא שהוא מנסה אובר למצוא חן בעיני השמאלנים והוא בנקודות מסויימות גם מנסה למצוא חן במפלגתו בכך שמשאיר מתמודדים מסויימים... אולי יש דברים שאני לא יודע כי אני בפועל לא שם כדי לדעת אבל בתכלס אני לא הולך להצביע למפלגה כזאת,בתור דתיה זה common sense שאת או אני או כל אחד נניח שמיוש או אפילו לא דתי ולא מיוש שפשוט אכפת לו מהמדינה ישים את קולו ו"ומבטחו" בציונות הדתית שיזיזו את הקואליציה ימינה בין אם הם לטעמנו או לא..
מה לעשות? זה מה יש וצריך לחשוב אסטרטגית..
למרות שמיבחינת מקום לגידול אוכלוסיה ואוכלוסיה אולי יש כאלה שישימו את מבטחם בקנדה אבל יש לך נקודה ישראל מדינה טובה,וללא זמינה הכוונה לשמרנים קפיטליסטים,מה בדיוק קיצוני בבן גביר? וזה שלפיד מתרועע עם ראש ממשלה שהיה בכלא ושהוא מסית בדומה לאביו נגד החרדים,ומרץ והמוסלמים שאפילו לא אצטרך להביא דוגמא מרוב כל אלה שיש... וגם הליכוד קיצונים הם קיצונים בדי לאי שלהם ביבי בהתחלה עצר את הבנייה ביוש כשה"סולטאן " הפלסטיני ביקש(כן יודע שהוא לא סולטאן אבל לא הולך לקרוא לו מנהיג וברח לי השם שלו אולי באופן אירוני גם עבאס או משהו) בכל אופן בחזרה לנקודה עד שהוא עירב את אובמה ביבי בקושי עשה משהו וגם אז... ביבי אולי בדברים מסויימים בסדר אבל הקטע הוא שהוא מנסה אובר למצוא חן בעיני השמאלנים והוא בנקודות מסויימות גם מנסה למצוא חן במפלגתו בכך שמשאיר מתמודדים מסויימים... אולי יש דברים שאני לא יודע כי אני בפועל לא שם כדי לדעת אבל בתכלס אני לא הולך להצביע למפלגה כזאת,בתור דתיה זה common sense שאת או אני או כל אחד נניח שמיוש או אפילו לא דתי ולא מיוש שפשוט אכפת לו מהמדינה ישים את קולו ו"ומבטחו" בציונות הדתית שיזיזו את הקואליציה ימינה בין אם הם לטעמנו או לא..
מה לעשות? זה מה יש וצריך לחשוב אסטרטגית..
נכון, אבל אלו שלא רוצים את יאיר לפיד הדבע והם לא מתנחלים או דתיים? יש גם כאלה.
שואל השאלה:
הקטע הוא שגם כאלה ביוש לא מצביעים להם(דיברתי עם כמה היום ועד שהסברתי את הטיעון ההגיוני) הם אמרו בסוף "שיחשבו על זה" איפה ההיגיון? אחד מהם אפילו אמר שהליכוד הולך עם כולם ואפילו שמאלנים.. אני באמת ניסיתי להבין לאן הוא חותר... בכל אופן גם החילונים יש להם הרבה יותר אינטרס להצביע למפלגה קפיטליסטית שתוריד מיסים ותעיף גורמים מזיקים מחו"ל שהורסים בוואנדליזם(כמו המוסלמים) או בחרמות (כמו שאר הגויים) מי פה ובכך יוכלו לשגשג הרי הם גם ככה לא יהפכו אותם לראשי ממשלה בהצבעה הזאת בניגוד לבנט שהסיטואציה שהיתה איתו הוכיחה קצת אחרת
הקטע הוא שגם כאלה ביוש לא מצביעים להם(דיברתי עם כמה היום ועד שהסברתי את הטיעון ההגיוני) הם אמרו בסוף "שיחשבו על זה" איפה ההיגיון? אחד מהם אפילו אמר שהליכוד הולך עם כולם ואפילו שמאלנים.. אני באמת ניסיתי להבין לאן הוא חותר... בכל אופן גם החילונים יש להם הרבה יותר אינטרס להצביע למפלגה קפיטליסטית שתוריד מיסים ותעיף גורמים מזיקים מחו"ל שהורסים בוואנדליזם(כמו המוסלמים) או בחרמות (כמו שאר הגויים) מי פה ובכך יוכלו לשגשג הרי הם גם ככה לא יהפכו אותם לראשי ממשלה בהצבעה הזאת בניגוד לבנט שהסיטואציה שהיתה איתו הוכיחה קצת אחרת
אני מאמינה שגם ביוש יצביעו בסוף לציונות הדתית, לא כי הם רוצים את ביבי, כי זו הבחירה הכי הגיונית לאנשים שחיים מעבר לקו הירוק. בן גביר נאבק בשביל הזכויות האלו, כך שאני לא רואה את ההיגיון מאחורי לא להצביע. אני מכירה אנשים שהצביעו לבנט בבחירות הקודמות וכרגע מגבשים כיוון חדש. אתה צריך להבין שעד לא מזמן בן גביר היה הכהניסט המשוגע, הימין הקיצוני והדוגמה לאיך דוס נראה. אז אנשים עדיין נרתעים, הגיוני. ממה שאני יודעת מהזמן שאני גרתי ביוש, אכפת הרבה יותר מהבחירות של ראש המועצה מאשר ראש הממשלה, גם ככה נותנים ליהודה ושומרון יחס אחר, נוטים להוציא אותם מהכלל.
לגבי החילונים וכו', כל אחד ושיקוליו, באמת אין להיכנס לזה. סבא שלי דתי, אבל לעולם לא יצביע לסמוטריץ' (בעצמי לא יודעת למה, איזו שנאה עתיקה) ולביבי (חושב שהוא מושחת ואנוכי - ולא כל כך טועה). כרגע הוא יותר יצביע למרצ מאשר לליכוד, ולכל אדם אחר זו נראית הזיה.
לא יודעת, שיעשו מה שעושה להם טוב, מקווה שהמדינה לא תלך לעזאזל.
לגבי החילונים וכו', כל אחד ושיקוליו, באמת אין להיכנס לזה. סבא שלי דתי, אבל לעולם לא יצביע לסמוטריץ' (בעצמי לא יודעת למה, איזו שנאה עתיקה) ולביבי (חושב שהוא מושחת ואנוכי - ולא כל כך טועה). כרגע הוא יותר יצביע למרצ מאשר לליכוד, ולכל אדם אחר זו נראית הזיה.
לא יודעת, שיעשו מה שעושה להם טוב, מקווה שהמדינה לא תלך לעזאזל.
שואל השאלה:
מניח שאולי הוא משווה את סמוטריץ' למפדל למרות שזה הפעם שונה...
מניח שאולי הוא משווה את סמוטריץ' למפדל למרות שזה הפעם שונה...
^^מה אתה רוצה ממני, אני כולה רוצה מוס