7 תשובות
כי אי אפשר לקבל פרחים שאת עונה מאנונימי
כי פרחים שאת מקבלת על תשובות אנונימיות לא נחשבים.
כי זה מה שקורה
כי כשאת על אנונימי הפרח לא נחשב.
שואל השאלה:
פעם זה כן הראה לי אם אני לא טועה
זה משהו חדש?
פעם זה כן הראה לי אם אני לא טועה
זה משהו חדש?
אנונימית
אי אפשר לקבל אם את אנונימית
אין לי מושג אם זה חדש אבל מה שבטוח זה שזה לא נותן