5 תשובות
אם זה לא בא ממך אז עדיף שתכתבי משהו קצר שכן בא ממך
איך היא עברה מה היא עברה
את צריכה לפרט
את צריכה לפרט
אם אין לך מה להגיד לה עדיף שלא תכתבי כלום...
אין לה צורך בהודעה ארוכה, בטח לא בהודעה ארוכה מאדם זר, תכתבי לה שגם זה יעבור שלחי לה את השיר של טונה באותו השם לעידוד, תכתבי שאם היא רוצה שתבוא לבית שלך ותאכלו יחד גלידה ושתפרוק ותכתבתי שאת שם בשבילה לכל מה שהיא צריכה
אם זה לא ממך לא נראלי זה שווה משהו בכלל חחח
באותו הנושא: