5 תשובות
עוד לא ראיתי את האחרון
ואוו עדיין לא ראיתי את 8 אבל בנתיים לדעתי העלילה מתקדמת יותר מידי מהר. הקפיצות זמן האלה מחרידות אותי והיה הרבה יותר טוב אם הן היו יותר קטנות.
אנונימית
תאמת פרק עצוב בכיתי שראיתי שהוא מת
שואל השאלה:
העלילה מתקדמת כזה מהר כי כל מה שראינו עכשיו זה איזה חמש פרקים מהספר
העלילה מתקדמת כזה מהר כי כל מה שראינו עכשיו זה איזה חמש פרקים מהספר
אנונימי
היה טוב וטוב שהיה.
לפחות עכשיו מתחיל הריקוד האמיתי.
אגב, העלילה לא מתקדמת מהר בגלל שעוברים מהר פרקים, לספר שעליו זה מבוסס אין פרקים במובן הרגיל שלהם, הספר שעליו הסיפור מבוסס (חלקית) הוא ספר היסטוריה, לא סיפור עלילתי. העלילה מתקדמת מהר כי צריך להגיע גם מכשהיא צעירה וגם למוות של ויסריז שמתרחש 30 שנה אחר כך.
לפחות עכשיו מתחיל הריקוד האמיתי.
אגב, העלילה לא מתקדמת מהר בגלל שעוברים מהר פרקים, לספר שעליו זה מבוסס אין פרקים במובן הרגיל שלהם, הספר שעליו הסיפור מבוסס (חלקית) הוא ספר היסטוריה, לא סיפור עלילתי. העלילה מתקדמת מהר כי צריך להגיע גם מכשהיא צעירה וגם למוות של ויסריז שמתרחש 30 שנה אחר כך.