8 תשובות
לא רואים ממש את ההבדל
זה לא גרוע תקחי את הכפכפים אין הרבה הבדל
זה כפכפים... לא נעליים...
תקחי.
אז יהיה גדול עלייך.. לא נורא :)
שואל השאלה:
מ37 מידות נשים
ל39 מידות גברים אין הבדל??
שלא יראה עליי כמו לא יודעת מה כי הכפכפים יקרות
אנונימית
לא גרוע.
אז תמדדי
לדעתי זה יהיה גדול
פעם אחת קניתי כפכף מידנ אחת מעל וזה היה ממש גדול
אם יש אפשרות למדוד אז עדיף
מקסימום יהיה קצת גדול לא קרה כלום ואף אחד לא מת