6 תשובות
יש הרבה פעמים שאנשים הזמינו משיין ולא קיבלו את ההזמנות, אני חושבת שיש אפשרות כזו של לדווח על זה שלא קיבלת את המשלוח
פשוט בדרך כלל יש עדכונים קרובים אבל יכול להיות שאני לא זוכרת נכון לא באמת בדקתי אף פעם את זה..
(אני פשוט מזמינה משם הרבה ומסתמכת על הזכרון שלי אבל מאוד יכול להיות שאני טועה)
שואל השאלה:
תודה איך את יודעת?
אנונימית
אין הרבה סיכוי שיגיע מחר אבל תקווי (או איך שלא כותבים את זה)
שואל השאלה:
למה שאני לא אקבל את ההזמנה??
אנונימית
^אין סיבה היא פשוט העלתה אפשרות ואמרה מה הפיתרון אם יקרה לך.
אל תדאגי, זה יגיע, ולפעמים זה מגיע גם קצת אחרי הזמן..