וואי עשיתי לו סטוק של החיים ואני מרגישה מה זה לא בנוח
הגעתי לכל פרט ופרט שאי פעם היה לו בחיים מהשנייה שהוא נולד לאמא שלו לאבא שלו לתמונות שלו שהיה קטן ואמאלה איזה חתיך גם שהוא היה קטן גיליתי עליו מלא דברים ואני מרגישה מה זה לא בנוח שעשיתי את זה כאילו חדרתי לו לחיים אבל הוא עניין אותי רצח יש סיבה שאני מרגישה רע? דיי אני מאוהבת בו רצח והוא לא שם עליי