6 תשובות
עשו לי יותר נורא מזה ולא
שואל השאלה:
מה זה יותר נורא? כל מי שכתב
מה זה יותר נורא? כל מי שכתב
אנונימי
שואל השאלה:
?
?
אנונימי
לא, אף פעם לא. היה לי רק כבוד מינימלי בין אב לבן, אבל מלא בכעס.
הוא עשה לי גרוע יותר ולא סלחתי, אין שום סיבה לסלוח על דברים כאלה.
אם הוא נהיה נורמלי ומצטער
אנונימי
באותו הנושא: