10 תשובות
לוריאל הבנתי שטובים מאוד
מייבלין זה הדיבור
אנונימית
נראה לי שהוא סבבה אבל חד משמעית עדיף לוריאל
עדיף את של לוראל אבל אם את מעדיפה יותר זול של אסנס ממש סבבה
שואל השאלה:
לא אכפת לי מהמחיר
פשוט כל הפוריו שלי מדבר על אסנס וזה
לא אכפת לי מהמחיר
פשוט כל הפוריו שלי מדבר על אסנס וזה
לוריאל
אסנס זה סתם טרנד שיש עכשיו מה כולם נזכרו בהם עכשיו
של קטריס ממש טוב
לוריאל. ממש טוב:)
אסנס ממש טוב
באותו הנושא: